حوزه کاربرد محصولات شرکت پویا پلیمر تهران:

صنعت کشاورزی:

پویا پلیمر تهران ضمن  باور عمیق به نقش حیاتی صنعت کشاورزی در حفظ امنیت سیاسی –اقتصادی کشور  ایران عزیزمان و نقش اجتناب ناپذیر پلیمرها در توسعه فناوری صنعت کشاورزی ، از ابتدای تاسیس حداکثر تلاش خود را در راستای تامین نیازهای این صنعت بکارگرفته است.کم آبی و تنوع شدید اقلیم های آب و هوایی و محیطهای کشت در ایران ما را برآن داشت تا با انجام تحقیقات گسترده و بر اساس نیازهای کاربردی در طول 20سال اخیر با موفقیت انواع کامپاندها و مستربچ های مورد نیاز این صنعت را تولید و در دسترس مشتریان قرار دهیم .

شایان ذکر است که پویا پلیمر تهران با توجه به اندوخته های علمی و تجربی خود ضمن ارائه خدمات تخصصی به مصرف کنندگان همواره به عنوان یک عضو فعال در اجرای کنفرانس علمی و تدوین استانداردهای ملی  در خصوص کاربرد پلیمرها در کشاورزی نقش خود را ایفا نموده است .

در حوزه صنعت کشاورزی شرکت پویا پلیمر تهران دارای گریدهای متنوعی برای تولیدات متنوع در این حوزه می باشد. محصولات متنوع پویا پلیمر تهران در حوزه کشاورزی در زیر ذکر شده است:

مستربچ مشکی مورد مصرف در تولید لوله آبیاری: در بخش لوله آبیاری شرکت پویا پلیمر تهران دارای چند گرید مختلف مستربچ مشکی می باشد که تولید کنندگان این لوله ها می توانند تحت نام های CYPOL 911ID از این مستربچ استفاده کنند.

مستربچ مشکی مورد مصرف در تولید نوار آبیاری قطره ای: مستربچ های مشکی مورد استفاده در این بخش در دو رده تولیدات معمولی و تولیدات با سرعت بالا تقسیم بندی می شوند. در قسمت تولیدات معمولی مستربچ CYPOL 925TP و در قسمت تولید با سرعت بالا دو گرید CYPOL 925TP و CMB 9235 طراحی شده است.

کامپاند لوله آبیاری: در بخش کامپاند آبیاری قطره ای شرکت پویا پلیمر تهران چند گرید مختلف به بازار عرضه کرده است که گریدهای COMPD 9800ID، COMPD 9700ID و COMPD 9802ID برای لوله های با مقدار ESCRپایین و مطابق با ورژن قبلی استاندارد و گریدهای COMPD 9706ID و COMPD 9706ID-1 مطابق با ورژن جدید استاندارد و برای میزان ESCR بالا طراحی شده است.

کامپاند نوار آبیاری: همانند مستربچ مورد استفاده در تولید نوار آبیاری قطره ای کامپاندهای مورد استفاده در این بخش نیز در دو بخش تولید با سرعت کم و سرعت بالا طراحی شده است. در بخش تولید با تیپ های بغل دوخت معمولی گرید COMPD 9200TP و در بخش تولید تیپ های پلاک خورگریدهای COMPD 9424TP، COMPD 9400TP، COMPD 9500TP و COMPD 9600TP طراحی شده است.

کامپاند ژئوممبران: به منظورتولید استخرهای بزرگ صحرائی برای ذخیره آب و همچنین  عایق بندی استخرها و کانال های انتقال آب، شرکت پویا پلیمر تهران گریدهای مختلفی برای تولید ژئوممبران چه به روش Cast و چه به روش دمشی طراحی کرده است که برای روش دمشی می توان از گرید COMPD 9300GM و برای روش Cast  از گریدهای COMD 9000GM، COMPD 9100GM و COMPD 9500GM استفاده کرد.

مستربچ آنتی یووی مورد مصرف در فیلم های گلخانه: شرکت پویا پلیمر تهران یکی از اولین تولیدکنندگان مستربچ یووی مورد مصرف در فیلم های گلخانه در داخل کشور می باشد که کارایی فیلم تهیه شده با مستربچ خود را به مدت 5 سال تضمین می کند. برای تولید فیلم گلخانه با مستربچ ضد یووی شرکت گرید POYAD UV221Gرا به بازار ارائه داده است.

مستربچ ضد تشکیل قطره مورد مصرف در فیلم های گلخانه ای : نیاز به رطوبت  نسبتا بالا درون محیط گلخانه   و اختلاف دمای داخل و  خارج از آن باعث ایجاد مه در محیط گلخانه و در نهایت بدلیل اختلاف کشش سطحی بین سطح فیلم پلی اتیلن  تشکیل قطرات آب بر روی سطح داخلی فیلم میشود و وجود این قطرات شبنم علاوه بر اثر ذره بینی که منجر به سوختگی ناحیه ای در گیاه و میوه  میگردد بلکه از طریق ایجاد عفونتهای قارچی و جذب آفات موجب بروز مشکلات زیادی در زمینه تضمین کیفیت محصول برای کشاورزان میگردد.لذا .به منظور افزایش کشش سطحی فیلم گلخانه ای و نزدیک شدن این پارامتر به کشش سطحی آب، شرکت پویا پلیمرتهران افزودنی ضد تشکیل قطره گرید های AF233 ودر AF234   را به بازار ارائه داده است که در حین تولید فیلم به فرمولاسیون اضافه می شود و از بروز این مشکل جلوگیری میکند.افزودنی مانع اتلاف حرارتی مورد مصرف در فیلم های گلخانه ای :در طراحی فیلم گلخانه میتوان از افزودنی مناسبی برای افزایش دمای شبانه گلخانه در آب و هوای معتدل ، که معمولاً به عنوان فیلم حرارتی نامیده می شود ، و با کاهش دمای روز گلخانه در آب و هوای گرمتر ، که به عنوان بازتابنده مادون قرمز نزدیک نامیده می شود ، انتخاب کرد. ایجاد این محیط اصلاح شده شرایط رشد مطلوبی را فراهم می کند که به تولید کننده اجازه می دهد فصل کشت  را افزایش دهد ، عملکرد را بهبود بخشد و سود را به حداکثر برساند.

مستربچ مشکی برای تولید فیلمهای مالچ کشاورزی:

درتولید فیلمهای مالچ کشاورزی شرکت پویا پلیمر تهران گرید مستربچ مشکی مناسبی را به تولید کنندگان این محصول معرفی کرده است که تحت نامADBON9313 به بازار عرضه میشود.

مستربچ سفید برای تولید فیلمهای مالچ کشاورزی:

یکی دیگر از محصولات مورد نیاز در تولید فیلمهای مالچ کشاورزی مستربچ سفید است. پویا پلیمر تهران گریدهای WMB126M و WMB127M را برای تولید کنندگان این محصول تولید و در دسترس مشتریان خود قرارمیدهد.

مستربچ سفید برای تولید فیلم سیلاژ:

فیلمهای بسته بندی علوفه یکی از محصولات جدید در عرصه صنعت کشاورزی است ،شرکت پویا پلیمر تهران مستربچ سفید WMB126M  و سایر مستربچ های رنگی مورد درخواست تولید کنندگان این محصول را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *