شرکت پویا پلیمر تهران موفق گردید تا حجم قابل توجه ای بعد ازانواع مستربچ و کامپاند پلیمری مورد نیاز صنعت ساخت و ساز را تولید و در دسترس مشتریان خود قرار دهد . بطور تقریبی 20 تا 25 درصد تولیدات شرکت پویا پلیمر تهران  در این صنعت قرار دارد ،در ادامه لیست محصولات مرتبط با این بخش ارائه می شود:

مستربچ مشکی مورد استفاده درتولید لوله و اتصالات پلی اتیلنی تحت فشار مورد استفاده در شبکه آبرسانی و گازرسانی  لوله آبرسانی: در این بخش چندین گرید از جمله گریدهای CYPOL 921VR، CYPOL 911PT، CYPOL 949… تولید و در سبد محصول شرکت پویا پلیمر تهران وجود دارد.

مستربچ مشکی مخصوص تولید لوله کاروگیت: در این بخش تولید لوله های کاروگیت فاضلابی شرکت پویا پلیمر تهران به صورت تخصصی اقدام به تولید مستربچ مشکی اقتصادی با کیفیت مطلوب نموده است و گرید CYPOL 926RS را به بازار ارائه کرده است.

مستربچ سفید مورد استفاده در تولید لوله های PPRCپلی پروپیلن راندوم : این گرید مخصوص لوله های انتقال آب گرم است که شرکت پویا پلیمر تهران با نام تجاری WMB 111RC به بازار ارائه کرده است.

کامپاندخود رنگ مشکی مخصوص تولید  لوله کاروگیت: پویا پلیمر تهران گرید COMPD 9100CP را تولید نموده است  و برای استفاده در داخل و خارج از کشور عرضه گردیده است .  کامپاند خود رنگ پلی اتیلن مخصوص تولید لوله های تحت فشار: پویا پلیمر تهران در تولید کامپاند لوله آبرسانی دارای سابقه ای طولانی مدت می باشد و با رعایت کلیه الزامات استاندارد INSO 14427 این گرید را با نام تجاری COMPD 9100HP به بازار عرضه نموده است

کامپاند پوشش لوله های فولادیSPC: شرکت پویا پلیمر تهران یکی از پیشگامان و همچنان یکی از برگترین تولیدکنندگان این محصول در داخل کشور میباشد که محصول خود را با گرید COMPD 9000SPC طراحی و به بازار عرضه نموده است.

کامپاند لوله های PPRC:  این دسته از کامپاندها با استفاده از پلیمر پایه PPRC به صورت خودرنگ با رنگهای مختلف برای استفاده درخطوط انتقال آب گرم تولید و با گریدهای COMPD 1001RC، COMPD 1010RC، COMPD 1050RC و … به بازارمصرف عرضه شده است . گرید COMPD 1002FR نیز به منظور تولید لوله های ضد شعله در دسترس می باشد.

کامپاند لوله های سایلنت: این محصول برای تولید لوله های Silent مورد مصرف در لوله های فاضلابی طراحی شده است و باگرید POOALEN 1060 به بازار مصرف عرضه میشود.

کامپاند روکش کابل: برای تولید کابل های انتقال برق، کامپاندهای Jacket بر دوپایه HDPE و LLDPE براساس درخواست مشتریان طراحی شده است که گریدهای COMPD 9001CJ و COMPD 9025CJ برپایه HDPE و گریدهای COMPD 9800CJ و |COMPD 9825CJ برپایه LLDPE  در دسترس مشتریان  می باشند.

کامپاند عاری از هالوژن برای تولید کابل: با توجه به اهمیت نقش کامپاندهای پلیمری عاری از هالوژن و ضرورت رعایت ملزومات استانداردهای ملی و بین المللی برای استفاده از این کامپاند ها در در تولید کابل در شبکه های برق رسانی ،شرکت پویا پلیمر تهران پس از تلاشهای فراوان در بخش تحقیق و توسعه و تولید خود موفق به طراحی و تولید ایندسته از کامپاندها گردید و سالهاست محصولات خودرا بصورت تجاری با گریدهای (COMPD 2200FR و COMPD 2200FR-U به بازارهای داخلی و خارجی عرضه میکند.

کامپاند فیلر کابل: کامپاند فیلر تولید شده بر پایه پلی اتیلن به عنوان جایگزین فیلر بر پایه PVC بصورت موفقیت آمیزی در شرکت پویا پلیمر تهران تولید و با گرید های POOYAFLEX 111CI، POOYAFLEX 170CI، POOYAFLEX 9200CI، POOYAFLEX 9700CI و …عرضه میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *