با توجه به نقش تعیین کننده پلیمرها در توسعه صنعت بسته بندی و لزوم بکارگیری پلیمرهای اصلاح شده همراه با مواد افزودنی خاص برای کاربردهای مختلف شرکت پویا پلیمر تهران در دوره بیست و پنج سال فعالیت خود حجم قابل توجه ای از فعالیت خود را به تولید انواع مستربچ و پلیمرهای اصلاح شده برای استفاده در این صنعت اختصاص داده است .

بیش از 50 درصد از محصولات شرکت پویا پلیمر تهران در حوزه صنعت بسته بندی کاربرد دارد. این محصولات در فیلم های پلی اتیلنی، استرج، فیلم شرینک، فیلمهایBOPP، CPP ،رافیا و… کاربرد دارند و از جمله مهمترین محصولات مورد استفاده در صنعت بسته بندی میباشند که در آنها از مستربچهای سفید و مستربچهای در بردارنده مواد افزودنی تولیدی پویا پلیمر تهران استفاده میشود،در ادامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مستربچ پرکننده: در بخش مستربچ پرکننده مورد استفاده در صنعت بسته بندی شرکت بالغ بر 10 گرید فعال و پر فروش در حوزه محصولات خود دارد. از جمله گریدهای این بخش می توان به CALFIN 1150WA، CALFIN 1152WA، CALFIN 1151SNP و … که برای استفاده در فیلم های پلی اتیلنی توصیه می شود، اشاره نمود. برای استفاده در گونی بافی گریدهای شرکت بر حسب درصد مصرف مشتری و کیفیت محصول نهایی متغیر می باشد که در این بخش گریدهای POOYAPEARL 126PRF، POOYAPEARL 127PRF … در دسترس می باشد.

مستربچ مشکی: شرکت پویا پلیمر تهران دارای چند گرید مستربچ مشکی برای تولید فیلم های پلی اتیلنی می باشد که دارای بیشترین مقدار دوده و قدرت رنگی مورد نیاز در این صنعت می باشند. از جمله مستربچ های مشکی مورد استفاده در صنعت بسته بندی می توان ADBON 9313، ADBON 9313MF، ADBON 9311 و … را نام برد.

مستربچ سفید: در بخش مستربچ سفید شرکت پویا پلیمر تهران دارای رنج وسیعی از محصولات هم از نظر کیفی و هم از نظر اقتصادی دارد که توان انتخاب مصرف کننده را بسیار گسترده می نماید. در این بخش مستربچ های سفید از کمترین تا بیشترین مقدار قابل استفاده از تیتانیوم دی اکساید تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. از جمله گریدهای موجود در این بخش می توان از WMB 126، WMB 127، WMB120 و … را نام برد. در بخش فیلم های BOPP گرید POOYAPOEARL 170W در دسترس تولیدکنندگان این فیلم ها قرار دارد.

مستربچ های دربردارنده مواد افزودنی:گریدهای مختلفی از مستربچ های با کاربردهای مختلف نظیر اسلیپ، آنتی بلاک، آنتی استاتیک، آنتی فاگ و … در سبد محصولات شرکت پویا پلیمر وجود دارد که مصرف کننده نهایی می تواند با طیف گسترده ای از مستربچهای مورد نظر خود را انتخاب کند.

مستربچ چسب: شرکت پویا پلیمر تهران در حال حاضر تنها تولیدکننده مستربچ چسب استرج با بیش از 60 درصد عامل چسبنده در مستربچ می باشد. تولید کنندگان فیلم های استرج می توانند از گریدهای POYAD CG208 و POYAD CG204 شرکت پویا پلیمر در محصولات خود استفاده کنند.

مستربچ رنگی: شرکت پویا پلیمر تهران درکنار رنج گسترده محصولات تولیدی خود مستربچ های رنگی اصلی و پرکاربرد مورد مصرف در صنعت بسته بندی و فیلم های پلیمری را تولید می کند و مصرف کننده می تواند در کنار سایر محصولات از مستربچ های رنگی این شرکت با قدرت رنگی و پخش بسیار عالی نیز استفاده کند.

مستربچ صدفی: تولیدکنندگان فیلم های صدفی BOPP می توانند از محصولات شرکت پویا پلیمر در این بخش استفاده کنند که دارای گریدهایی نظیر POOYAPEARL 175، POOYAPEARL 175CF، POOYAPEARL 175F و … می باشد.

کامپاندهای مات: شرکت پویا پلیمر تهران تنها شرکتی است که دانش فنی لازم برای  تولید کامپاند مات را در کشور کسب نموده است  و کامپاند تولید شده را تحت گریدهایی با نام POYAD MT110، POYAD MT120، POYAD MT130 و….را در دسترس تولید کنندگان فیلم های BOPP و CPP قرار داده است. در حوزه تولید فیلم های دمشی شرکت دارای محصولاتی تحت گریدهایی نظیر POYAD MT108، POYAD MT200BF  و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *